Probleemide lahendamise tööriistad
Kvaliteedijuhi rolliks on olla juhtkonnale sisuliseks partneriks organisatsiooni arendamisel. Eestis taandub kvaliteedijuhi roll kahjuks sageli formaalsele poolele – n.ö. „tööle dokumentidega“, et organisatsioon läbiks järjekordse auditi ei kaotaks sertifikaati kui olulist müügiargumenti. Kvaliteedijuhi arenguprogrammi seminarid pakuvad kvaliteedijuhtidele praktilist ja asjatundlikku tuge oma rolli efektiivsemaks täitmiseks.
Organisatsiooni tasandil tekib igapäevaselt erineva keerukusastme ning iseloomuga probleeme, mille lahendamine võtab suure osa töötajate ja juhtkonna ajaressursist. Koolitusel osalejad õpivad probleemidele efektiivselt ja loovalt lahendusi leidma ja erinevaid probleemilahendusmeetodeid kasutama. Kuidas on võimalik probleemidest õppida ja luua süsteem, mis tagaks, et sarnaseid probleeme enam tulevikus ei korduks?
Sihtgrupp
Kvaliteedijuhi arenguprogrammi koolitused on mõeldud kvaliteedijuhtidele ning kvaliteedijuhi rolli täitvatele juhtidele ja spetsialistidele, kes soovivad arendada oma oskusi ja vilumust juhtimissüsteemi sisulisel hindamisel ning arendamisel.
Teemad
- praktilised tööriistad rakendamiseks erinevates situatsioonides
- tehnikad info kogumiseks
- tehnikad info süstematiseerimiseks
- tehnikad otsustamise lihtsustamiseks
- parendussüsteemi loomine
- parendussüsteemi tulemuslikkuse hindamine
- Toyota parendussüsteem
Osalemise info
Seminar on osa 7-päevasest Kvaliteedijuhi arenguprogrammist, mistõttu osalemine ainult sellel koolitusel eraldiseisvalt ei ole võimalik. Kui soovite tellida vastavasisulist koolitust oma organisatsiooni meeskonnale, võtke palun meiega ühendust!
Koolituse lõpetamise tingimused
Koolituse edukas lõpetamine eeldab koolitusel osalemist täies mahus. Koolituse täies mahus läbinud osalejale väljastatakse tunnistus vastavalt koolitustel osalemise tingimustes kirjeldatud korrale (vt jaotis „tunnistuste väljastamise kord“).