ISO 9001 rakendamine avalikus sektoris
ISO 9001 on rahvusvahelistele nõuetele vastavate juhtimisüsteemide standard, mis tagab esmase organisatsiooni toimimise taseme. Standardil põhinevate kvaliteedijuhtimissüsteemide rakendamise on laialt levinud ka avaliku sektori orgnaisatsioonides, sest aitab avaliku sektori asutustel tagada oma teenuste osutamise ühtlase kvaliteedi.
Eesmärk
Koolituse eesmärk on anda osalejatele juhiseid ISO 9001le vastava kvaliteedijuhtimissüsteemi väljaarendamise ja rakendamise kohta avaliku sektori asutustes ning jagada OÜ TJO Konsultatsioonid kogemusi parimate rakendustehnikate kohta.
Sisu
Koolitus aitab vastata osalejate järgmistele küsimustele:
- Millist kasu tõotab ISO 9001 rakendamine avaliku sektori asutustele?
- Kuidas mõista ISO 9001 standardi nõuete sisu avaliku sektori kontekstis?
- Kuidas standardile vastavat juhtimissüsteemi üles ehitada, millised on siinjuures peamised etapid ja möödapääsmatud ning soovitavad tegevused?
Teemad:
- Kvaliteedijuhtimissüsteemile esitatavad nõuded (ISO 9001:2015) ja nende rakendamine avalikus sektoris
- Kvaliteedijuhtimissüsteemi ülesehitus ja dokumenteerimine
- Juhtkonna roll avaliku sektori asutuse kvaliteedijuhtimissüsteemis
- Ressursside juhtimine avaliku sektori asutuses
- Protsessikäsitlus ja teenuse osutamine avalikus sektoris
- Mõõtmine, analüüs ja parendamine avaliku sektori asutuses
Tulemus
Koolituse tulemusena on osalejatel enesekindlus, vajalikud teadmised ja materjalid oma asutuse kvaliteedijuhtimissüsteemi eduka väljaarendamise alustamiseks avaliku sektori organisitsioonis.