LEAN-mõtteviis ja tehnikad teenindus- ja müügiorganisatsioonis
Lean-põhimõtted ja tehnikad on edukalt rakendatavad ka teeninduses, kaubanduses, kontoris ja teistes valdkondades. Kuna tootmis- ja teenindusorganisatsioonid on oma olemuselt erinevad, siis erineb mõneti ka lähenemisviis lean põhimõtete rakendamisele.
Sihtgrupp
Koolitusele on oodatud teenindusega seotud organisatsioonide juhid ja arendusjuhid, kes otsivad ideid oma organisatsiooni tulemuslikkuse suurendamiseks, sh kulude ja raiskamiste vähendamiseks.
Koolituse eesmärkideks on:
- anda ülevaade erinevatest praktikas kasutatavatest lean-põhimõtetest ja tööriistadest, mida saab edukalt rakendada teeninduses ja müügiorganisatsioonis;
- teadvustada osalejatele lean-põhimõtete ja -tööriistade rakendamise kasulikkust;
- seostada lean-tehnikaid osalejate igapäevatööga ja suunata neid oma tegevust analüüsima.
Teemad ja sisu
- Lean mõtteviis ja levinumad lean metoodikad – kuidas neid rakendada teeninduses ja kaubanduses
- Teenindusorganisatsiooni “lean maja” ja ülevaade selle erinevatest ehituskividest (kohaldatavatest lean metoodikatest)
- Efektiivsuse suurendamine protsesside korrastamise abil
- Töökohtadel tulemuste parendamine
- Tehnoloogiapõhised parendused
- Erineva kaaluga parenduste elluviimine ja parenduste süsteem
- Väärtust lisavad ja väärtust mittelisavad tegevused
- Teeninduses esinevate raiskamiste märkamine ja vähendamise
- Millest alustada ja kuidas edu saavutada
Tulemused
Koolituse tulemusena on:
- Osalejad saanud ülevaate lean-põhimõtetest ning nende rakendamisesst teeninduses ning müügiorganisatsoonis;
- läbi arutatud teemad on seostatud osalejate igapäevase tegevusega;
- läbi on arutatud võimalike parendustegevuste oodatavad tulemused.